loading...
استخدام
ملی کار بازدید : 28 سه شنبه 16 فروردین 1401 نظرات (0)

کاریابی تهران

شهر تهران به دلیل کلانشهر بودن از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و در همین راستا شرکت های زیادی اقدام به تاسیس کاریابی کرده اند. وجود برندهای زیاد در این شهر باعث شده است تا شرکت های زیادی در این شهر مشغول به غعالیت شوند و در همین راستا به دنبال نیروی کار باخبره و متخصص برای پیشبرد اهداف خود هستند.

امروزه به دلیل ترافیک زیاد و عدم دسترسی افراد به همه کاریابی های حضوری اکثر کارجویان و کارفرمایان تمایل دارند تا به صورت الکترونیکی شغل و نیروی مورد نظر خود را جذب نمایند.

بنابراین با پیشرفت تکنولوژی اکثر کاریابی ها به صورت الکترونیکی خدمات خود را در اختیار کارجویان قرار می دهند تا بتوانند از این طریق نیروهای مورد نیاز کارفرمایان و صاحبان شرکت ها را فراهم آورند.

روش کاریابی های الکترونیکی به این صورت است که ابتدا یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل شامل مشخصات، سن، مدرک تحصیلی، وضعیت خدمت سریازی، سابقه کاری و... را که برای مصاحبه و گزینش مورد نیاز کارفرما هست را دریافت می کنند تا کارفرمایان شناخت بهتری از کارجو داشته باشند.

بعد از بررسی اولیه رزومه کارجو توسط کارفرما و در صورت تایید کارجو با فرد کارجو برای مصاحبه حضوری زمانی را هماهنگ می کنند تا کارجو هم با شرایط کاری کارفرما و میزان حقوق و مزایا آشنا شود.

با حضور کاریابی های الکترونیکی کارجویان و کارفرمایان می توانستند در هر هر ساعت از شبانه روز از طریق وب سایت کاریابی از آخرین عناوین شغلی آگاه شوند و در مقابل کارفرمایان نیز از آخرین رزومه های ثبت شده با خبر می شوند.

در روش های کاریابی سنتی کارجو باید برای پیدا کردن یک شغل به کاریابی های حضوری سر می زد و در این بین ممکن بود به برخی از کاریابی نتواند سر بزند و از آگهی های شغلی آن کاریابی بی خبر باشد.

از دیگر معایب کاریابی های حضوری زمان فعالیت مشخص می باشد که کارجو برای پیدا کردن شغل خود باید در ساعت مشخصی از روز به آنجا مراجعه نمایید.

در مقابل کاریابی های آنلاین  دراای مزایایی هستند که در زیر به انها خواهیم پرداخت.

در کاریابی های آنلاین فرد کارجو می تواند در هر ساعت از شبانه روز از آخرین آگهی های شغلی باخبر شود و لازم نیست برای مشاهده عنوان شغلی مسیری را طی نماید.

کاریابی آنلاین رایگان بوده و در هر ساعت از شبانه روز در دسترس کارجو و کارفرما هست تا بتوانند یک شغل ایده آل برای خود تهیه نمایند.

ملی کار بازدید : 26 پنجشنبه 19 اسفند 1400 نظرات (0)

رزومه کاری
رزومه کاری سندی رسمی است که متقاضی اطلاعات فردی، سوابق شغلی، سوابق تحصیلی، مهارت های خود را به صورت خلاصه وار و برای بدست آوردن یک موقعیت شغلی طراحی می کند. در دنیای رقابتی امروز تنها راه پیشی گرفتن از سایر متقاضیان داشتن یک رزومه کامل و حرفه ای بسیار ضروری است. جالب است بدانید که تاریخچه رزومه کاری به سال های ۱۴۸۱ تا ۱۴۸۲ بر می گردد که در آن زمان شخصی به نام لئوناردوداوینچی که متنی تقریبا با مضمون یک رزومه را برای یک کارفرما ارسال کرد. شاید برخی افراد رزومه را با CV  به اشتباه بگیرند، ولی این دو مدرک کاملا متفاوت هستد. 
در اصطلاحCV مخفف کلمه لاتین Curriculum Vitae است و در معنی به دوره‌های زندگی حرفه‌ای بر می گردد و مواردی مانند سوابق شغلی، تحصیلی، جوایز، افتخارات مهم، بورسیه‌ها، تحقیقات یا پروژه‌های دانشگاهی و انتشاراتی در بر می‌گیرد؛ همچنین سایر موارد را مانند ارجاع‌های مربوط به کارهای حرفه‌ای پیشین، دوره‌های آموزشی گذرانده‌شده، کارهای میدانی، توضیحاتی درباره پایان‌نامه‌ها و آدرس وب‌سایت شخصی را که شامل مهارت‌ها و ویژگی‌های مرتبط با حیطه کاری افراد است، را در خو می گنجاند. یکی دیگر از تفاوت های رزومه کاری و CV در تعداد صفحات انها می باشد. در نظر داشته باشید که در رزمه تعداد صفحات بهتر از کمتر از 3 صفحه باشد ولی در CV تعداد صفحات باین از 3 صفحه بیشتر باشد و بهتر است بین 3 تا 10 صفحه باشد. 
چه زمانی از رزومه و چه زمانی از CV استفاده کنیم؟
حال که با تفاوت‌های میان CV و رزومه آشنا شدید، در این بخش قصد داریم به طور واضح شفاف شرح دهیم که چه زمانی باید از رزومه و چه زمانی باید از CV استفاده کرد؟! بدین منظور، برای آن که مطمئن شوید آن چیزی که مدنظر کارفرما است را به درستی ارائه می‌دهید، به نکات زیر توجه کنید: 
برای چه نوع شغلی درخواست همکاری می‌دهید؟
اگر درخواست استخدام در دانشگاه به عنوان استاد، استادیار یا پژوهشگر آکادمیک را دارید، ارسال فایل CV انتخاب مناسب‌تری برای شما خواهد بود. بعضی از موسسات آموزش عالی راهنماهای مفیدی برای تنظیم CV ارائه می‌دهند و شما می‌توانید قبل از ارسال درخواستتان، با مراجعه به وبسایت موسسه موردنظر، از آن‌ها استفاده کنید. برای استخدام در سایر مشاغل، نیازی به ارائه CV نیست و ارائه رزومه به تنهایی کفایت می‌کند.

شرکت موردنظرتان کجا مستقر است؟
همان‌طور که گفتیم، مکان جغرافیایی موسسات و سازمان‌هایی که قصد اشتغال در آن را دارید، در دریافت رزومه یا CV تاثیرگذار است. دربعضی از مناطق اسامی رزومه و cv را به جای یکدیگر به کار می‌برند. در درجه اول، برای آن که بدانید به طور دقیق منظور شرکت موردنظر از CV یا رزومه چیست، لازم است به شغلی که متقاضی آن هستید، نگاهی بیندازید. به عبارتی دیگر، اگر قصد استخدام در یک جایگاه آکادمیک را دارید، بدون شک شرکت و یا سازمان به CV شما نیاز دارد و در غیر این صورت، لازم است رزومه خود را ارائه دهید. همچنین برای اطمینان از این مقوله، می‌توانید قوانین کشور و یا منطقه‌ای که قصد اشتغال در آن را دارید نیز مطالعه کنید.

جمع بندی پایانی
CV و رزومه مدارکی هستند که احتمالا هریک از ما برای استخدام و یا ادامه تحصیل در دانشگاهی خاص، ملزم به ارائه آن‌ها شده‌ایم. این دو مدرک به لحاظ محتوا و نحوه نگارش، تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند که در این مقاله آن‌ها را بررسی کردیم. برای اینکه بدانید در هر جایگاهی کدام یک را باید ارائه دهید، بهتر است به خوبی با قوانین شرکت و یا دانشگاه موردنظر خود آشنا باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد. به نظر شما رعایت کردن چه نکاتی در نگارش رزومه یا CV باعث افزایش شانس ما برای قبولی در رشته یا شغل مورد نظر می شود.

ملی کار بازدید : 23 شنبه 16 بهمن 1400 نظرات (0)

استخدام حسابدار در تبریز

یکی از گرایش های پر تقاضا در بازار کار رشته حسابداری می باشد. امروزه اکثر کارفرمایان و صاحبان کسب و کار به یک حسابدار کار بلد و خبره نیاز دارند تا بتواند میزان سود و زیان شرکت را به طور دقیق محاسبه نمایید.

رشته حسابداری نه تنها در کلانشهرها، بلکه در سایر شهرهای کوچک نیز از بازار کار خوبی برخوردار می باشد و می توان گفت در صورت داشتن تجربه و مهارت می توانید در کمترین زمان جذب بازار کار شوید.

جهت استخدام سریع در گرایش حسابداری پیشنهاد می شود که هم زمان با تحصیل،‌  مهارت و تجربه لازم را نیز کسب نمایید چرا که امروزه یکی از مشکلات اصلی در زمینه استخدام، عدم مهارت و توانایی کارجویان با بازار کار هست.

یکی از دغدغه اصلی جوانان و فراغ التحصیلان امروزه داشتم یک شغل ایده آل و متناسب با مهارت های شغلی می باشد و در این زمینه سعی شده است تا دید بهتری به کارجویان در این زمینه ارائه دهیم.

گرایش حسابداری نیز یکی از گرایش های پر تقاضا می باشد که کارجویان می توانند با داشتن مهارت لازم در مدت زمان کوتاهی در یک شرکت معتبر استخدام شوند.

ملی کار بازدید : 25 دوشنبه 11 بهمن 1400 نظرات (0)

استخدام مهندس شیمی

مهندسی شیمی یکی از گرایش های فنی می باشد که به دلیل نیاز صنعت و پتروشیمی به فارغ التحصیلان این گرایش از بازار کار خوبی برخوردار می باشد.

جهت تحصیل در این گرایش می توانید در اکثر دانشگاه ها مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دریافت نمایید.

یکی از مهم ترین اصول در پیدا کردن یک شغل ایده داشتن داشتن یک رزومه کاری استاندارد می باشد به طوری که مطابق با استانداردهای لازم ساخته شده باشد.

جهت ساخت رزومه آنلاین می توانید به سایت های کاریابی آنلاین یا رزومه ساز آنلاین مراجعه نمایید و در مدت زمان کوتاهی یک رزومه استاندارد برای خود تهیه نمایید.

یکی از اصول در مهم در فرایند رزومه ساخت رزومه عکس دار می باشد و طی تحقیقاتی که انجام شده رزومه هایی که دارای عکس می باشند، بیشتر مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد.

بخش مهم است که یک عکس مناسب برای رزومه خود در نظر بگیرید و هم چنین اطلاعات خواسته شده در رزومه مانند تحصیلات و ... را به طور صحیح تکمیل نمایید.

از سوی دیگر کارفرمایان تمایل دارن تا یک آشنایی  مختصر در مورد سابقه کاری کارجو داشته باشند و بعد از آن از وی برای مصاحبه حضوری هماهنگی لازم را انجام دهند.

ملی کار بازدید : 49 شنبه 02 بهمن 1400 نظرات (0)

استخدام حسابدار در تبریز

گرایش حسایداری یکی از گرایش های به روز در بازار کار می باشد و می توان گفت دانشجویان این رشته اگر توانایی و مهارت لازم را داشته باشند می توانند در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

در همین راستا سعی بر آن شده است تا در مورد این گرایش اطلاعات کافی را در اختیار فارغ التحصیلان و هم چنین دانشجویان قرار بدهیم.

گرایش حسابداری از گرایش های قدیمی در زمینه تحصیلات می باشد و دانشگاه های زیادی برای مقطع کارشناسی در این گرایش دانشجو جذب می نمایند.

یکی از نکات مهم در این زمینه داشتن مهارت و تجربه کاری می باشد به طوری که اکثر دانشجویانی که حتی از قبل از فارغ التحصیلی از مهارت و تجربه لازم برخوردار بوده اند در حین تحصیل نیز شاغل شده و هم زمان با تحصیل برای خود سابقه کاری جمع می کنند.

پس از فارغ التحصیلی اگر یک رزومه خوب و معتبر برای خود داشته باشید می توانید روند استخدام خود را به طور چشم گیری کاهش دهید پس در ابتدای کار باید به فکر تهیه یک رزومه کاری استاندارد برای خود باشید.

آگهی استخدامی مرتبط با گرایش حسابداری و نیاز به حسابدارن با خبره یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان می باشد و در همین زمینه در سایت های کاریابی آگهی های مرتبط با حذب حسابدار را منتشر می دهند تا بتوانند نیروی های مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن جذب نمایند.

همچنین به دلیل بازار کار خوب گرایش حسابداری مشاهده شده است که برخی از فارغ التحصیلان گرایش های مهندسی کامپیوتر و یا مدیریت نیز دوره های حسابداری را گذرانده و در این گرایش مشغول به کار شده اند.

توصیه می شود قبل از ارسال رزومه کاری خود ابتدا مهارت و نیاز بازار را بررسی کرده و از آخرین تکنولوژی حاکم بر شغل مورد نظر آگهی لازم را داشته باشد تا بتوانید دریک شرکت معتبر به مدت طولانی مشغول به کار شوید.

ملی کار بازدید : 49 پنجشنبه 23 دی 1400 نظرات (0)

کاریابی
کاریابی ها امروزه در دو دسته حضوری و الکترونیکی فعالیت می کنند و نقش مهمی در زمینه استخدام و اشتغال دارند.
اگر تا به امروز موفق نشدید شغل متناسب با مهارت و تجربه کاری خود پیدا کنید پیشنهاد می شود در اولین فرصت در یک کاریابی معتبر نام نویسی نمایید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن شغل های مرتبط با مهارت ها و تجربه های کاری خود را مشاهده نمایید.
اگر می خواهید در کمترین زمان شغل مناسبی پیدا کنید یا عناوین شغلی متناسب با گرایش تحصیلی خود را مشاهده نمایید پیشنهاد می شود در کاریابی های آنلاین نام نویسی نمایید تا به صورت رایگان و در هر ساعت از شبانه روز که نیاز داشتید بتوانید آگهی های شغلی جدید را مشاهده نمایید.
کاریابی ها امروزه نقش مهمی در استخدام دارند و می توان گفت یکی از راه های پیدا کردن شغل در مدت زمان کوتاه نام نویسی در کاریابی های آنلاین می باشد.
کاریابی های آنلاین در واقع این امکان را به کارجویان داده اند تا در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی رزومه خود را تکمیل کرده و همچنین آگهی های شغلی متناسب با مهارت ها و تجربه کاری خود را مشاهده نمایند.
یکی از مهم ترین اصل در پر کردن رزومه ها ارائه اطلاعات درست و دقیق می باشد و پیشنهاد می شود که از ارائه هر گونه اطاعات گمراه کننده جدا خودداری نمایید.
مهم ترین مزیت برخی از  کاریابی آنلاین، ارائه خدمات به طور رایگان برای کارجویان می باشد و هیچ هزینه ای برای معرفی شغل و پیامک های دعوت به همکاری از کارجویان دریافت نمی شود.
ساخت رزومه آنلاین به طور رایگان از دیگر خدمات کاریابی های مورد نظر می باشد و می توان در مدت زمان کوتاهی یک رزومه استاندارد و معتبر به صورت الکترونیکی برای خود تهیه کرد.
 داشتن یک رزومه خوب و استاندارد می تواند شانس شما را برای پذیرفته شدن در یک شرکت معتبر به طور چشم گیری افزایش دهد.
امروزه صاحبان کسب و کارها معمولا برای پیدا کردن نیروی مورد نظر خود ابتدا رزومه کارجویان را بررسی می کنند و بعد از تایید اولیه از آنها برای مصاحبه حضوری دعوت می نمایند.
پس تا جایی که امکان دارد رزومه خوب و استانداردی برای خود تهیه نمایید، در کمترین زمان ممکن شغل متناسب را پیدا نمایید.
از سوی دیگر کارفرمایان زیادی نیز از نبود نیروی کار گلایه دارند و هر روزه به روش های مختلفی عناوین شغلی مورد نیاز را انتشار می دهند ولی متاسفانه موفق نمی شوند نیروی مورد نیاز را جذب نمایند.
در این خصوص پیشنهادی که به کارفرمایان می شود نام نویسی در سامانه ملی کار می باشد تا بتوانند در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را از بین هزاران نیروی متخصص جذب نمایند.
در این سامانه رزومه کارجویان، به طور کامل در اختیار کارفرمایان قرار می گیرد و می توانند در کمترین زمان ممکن نیرو های مورد نیاز خود را جذب نمایند.
مهم ترین مزیت این سامانه امکان تخصیص پنل اختصاصی به مدت یکسال با هزینه کمتر می باشد و کارفرمایان می توانند نیروهای مورد نیاز خود را از بین کارجویان با تجربه که دارای رزومه هستند جذب نمایند.
هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه رزومه با مشاوران و کارشناسان سامانه ملی کار در ارتباط باشید.
با تشکر

ملی کار بازدید : 29 سه شنبه 07 دی 1400 نظرات (0)

 از آنجایی که در هر جامعه جوانان یکی از سرمایه های اساسی آن جامعه به حساب می آیند و برای پیشرفت و ترقی هر کشوری  استخدام این نیروهای تازه نفس تاثیر بسزایی دارند.

چرا که اگر این افراد در جایگاه های مناسب و مطابق تخصص شان قرار بگیرند با توجه به آموزش هایی که در نهادهای آکادمیک فرا گرفته اند می توانند کشور را به سوی پیشرفت و ترقی سوق دهند.

در زمینه استخدام و کاریابی اولین سوالی که به فکر همه افراد می رسد این است که:

شغل مناسب برای من چیست؟
همه‌ی افراد جامعه اعم از مرد و زن، برای تأمین نیازهای خود نیاز به شغل دارند. می توان به صراحت گفت که میزان رضایت از شغل به عواملی مانند علایق، سلایق، نیازها، شخصیت، توانمندی، مهارت، تحصیلات و ویژگی‌های فردی افراد بستگی دارد.
در حال حاضر روش‌های یافتن شغل تغییرات زیادی کرده است و دیگر مثل گذشته نیست ، همچنین جذب و استخدام کارجویان توسط کارفرمایان نیز بسیار متحول شده است. در حال حاضر یکی از راه های یافتن شغل مناسب کاریابی الکترونیکی است.

کاریابی الکترونیکی

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، اغلب شرکت‌ها آگهی‌های استخدامی خود را در دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. رزومه‌های کاری دیگر به صورت دست‌نویس نیستند و با قالب و چیدمان هایی زیبا و جذاب توسط برنامه‌ها و سایت‌های رایانه‌ای طراحی می‌شوند.

کاریابی اینترنتی

اگر از طریق اینترنت جویای کاری مناسب برای خود هستید برای بالا بردن شانس استخدام و کاریابی خود می‌توانید مراحل زیر را نیز به‌صورت آنلاین انجام دهید.
۱. برای شناخت شخصیت خود بهتر است از تست‌های آنلاین استفاده کنید
افرادی که جویای کار هستند بهتر از در مرحله اول شغل خود را هدفمند و متناسب با شخصیت خود انتخاب کنند. در حال حاضر روش‌های آنلاین و معتبری برای کشف استعداد و شخصیت به وجود آمده‌اند.

ملی کار بازدید : 26 دوشنبه 22 آذر 1400 نظرات (0)

استخدام کارگر ساده

استخدام کارگر ساده امروزه نیاز اصلی کارخانه های و شرکت های تولیدی می باشد. وجود نیروی انسانی برای هر شرکت و کارخانه یک نیاز ضروری می باشد.

استخدام و داشتن شغل یک نیاز ضروری بوده که در همه مراحل زندگی انسان به داشتن شغل نیاز داشته است.

به همین جهت سعی بر آن کردیم تا در کمترین زمان ممکن یک شغل مناسب برای خود پیدا نمایید.

جهت استخدام و پیدا کردن شغل همواره سعی کنید از طریق یک کاریابی معتبر اقدام نمایید تا در کمترین زمان ممکن شغل مودرن ظر خود را پیدا نمایید.

در این راستا و جهت پیدا کردن کاریابی معتبر دقت نمایید که کاریابی مورد نظر مجوز های لازم را کسب کرده باشد تا بتوانید با خیال راحت رزومه خود را تکمیل نمایید.

در این راستا می توانید رزومه خود را به طور رایگان در سایت های کاریابی تکمیل نمایید تا در کمترین زمان ممکن رزومه شما در دید کارفرمایان معتبر قرار بگیرد.

همچنین می توانید در صورت داشتن مهارت و تجربه، در عناوین شغلی متفاوت در موقع ساخت رزومه تا 10 عنوان شغلی را پر کنید.

در این صورت امکان پیدا کردن شغل شما در مدت زمان کمتر بیشتر می شود و هم چنین می توانید عناوین شغلی متفاوت را که کارفرمایان قرار داده اند را مشاهده نمایید.

کاریابی ها به دلیل ارتباط مستقیم با کارفرما و کارجو نقش مهمی در فرایند استخدام دارند و می توانند در کمترین زمان شغل های بسیاری را برای کارجویان معرفی نمایند.

پس همانطور که مطالعه کردید برای پیدا کردن شغل ابتدا باید مدارک و شرایط کارفرما را داشته باشید به عنوان مثال امروزه داشتن پایان خدمت سربازی برای پسران الزامی می باشد و هم چنین برخی از کارفرمایان در عنوان شغل قبد می کنند که کارجو باید دارای مدرک تخصیل کارشناسی در رشته کامپیوتر و.... باشد.

ملی کار بازدید : 26 دوشنبه 15 آذر 1400 نظرات (0)

سامانه کاریابی الکرونیکی ملی کار در خصوص خدمات کار و استخدامی به کارجویان و کارفرمایان کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین فرصت‌های شغلی استخدامی را در دید کارجویانی که دارای سابقه کار درخشان در حیطه مورد نظر کارفرما هست را ببینند.

در دنیای امروزه که تعداد شرکت‌ها و سازمان‌ها گسترش یافته و همچنان در حال گسترش است و از طرف دیگر تعداد افراد تحصیل‌کرده روزبه‌روز بیشتر می‌شود، جذب نیرو توسط کارفرماها به سادگی امکان پذیر می باشد.

استخدام

متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در زمینه استخدام عدم مهارت و تجربه کافی برخی از کارجویان می باشد.

به همین دلیل روش های کاریابی سنتی مانند چاپ آگهی شغلی در یک روزنامه نمی‌تواند نیاز جامعه‌ی کاری را فراهم سازد.

به عنوان یک کارفرمای موفق باید به این نکته توجه داشته باشید که امروزه اکثر آگهی های شغلی در فضای اینترنت پخش می شود و اگر شما نتوانید خود را با این تکنولوژی وفق دهید عملا موفق به جذب نیروهای با تجربه نخواهید شد.

رزومه ها شکل دیگری به خود گرفته و دیگر دست‌نویس نیستند و با قالب‌های زیبا و جذاب توسط برنامه‌ها و سایت‌های رایانه‌ای طراحی می‌شوند.

یک کارفر برای اینکه بتواند نیروی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن جذب نماید، به ناچار باید عناوین شغلی خود را در سایت های آنلاین کاریابی ثبت نماید.
در واقع استخدام آنلاین و یا اینترنتی به تمامی روش هایی که برای یافتن شغل از طریق سایت های کاریابی و یا تبلیغاتی و همچنین شبکه های اجتماعی را شامل می شود.

به عبارت دیگر سایت های کاریابی به وجود آمده اند تا به عنوان یک پل ارتباطی مابین کارجو و کارفرما عمل کرده و کارجویان را برای استخدام به کارفرمایان متصل کنند.

منبع https://blog.mellikar.com/recruitment/

ملی کار بازدید : 29 دوشنبه 08 شهریور 1400 نظرات (0)

کاریابی آنلاین
امروزه پلت فرم های کاریابی آنلاین تاثیر بسیار خوبی در استخدام و اشتغال کارجویان  و کارفرمایان را دارند. این سایت های کاریابی با تحول عظیمی که در پی داشتند خدمات کاریابی را با سرعت بسیار و به آسانی در اختیار کاربران قرار می دهند. از طرف دیگر اطلاعاتی جامع در رابطه با فرصت های شغلی و سایر اطلاعات اعم از از میزان حقوق و درآمد ، شرح وظایف و سایر اطلاعات تکمیلی مطلع شوند و در رابطه با این فرصت به طور آگاهانه تصیم بگیرند.
نکات کلیدی سایت کاریابی آنلاین
بعد از آشنایی با تعریف سایت های کاریابی آنلاین این سوال مهم مطرح می شود  که یک سایت کاریابی آنلاین چه ویژگی‌هایی را باید دارا باشد یا به عبارتی  یک سایت استخدام خوب،  چه سایت هایی هستند؟
افرادی که به دنبال موقعیت شغلی هستند وسعی دارند کاری متناسب با مهارت و دانش و علایق خود پیدا کنند و همچنین کارفرماها می خواهند با ثبت آگهی استخدام بهترین نفرات متناسب با حیطه کاری خود را انتخاب نمایند. اما انتخاب سایت مناسب که اطلاعاتی دقیق و صریح در اختیار کاربران قرار دهند بسیار مهم است . در این مطلب برای اینکه بدانیم در سایت کاریابی به دنبال چه باشیم این موارد را بررسی می کنیم
۱-فرایند ثبت نام آسان
ثبت نام پیچیده و طولانی کاربر را از ثبت نام دلسرد می کند و همچنین ثبت نام با اطلاعات اضافی که فراموش می‌شود مانند نام کاربری یا آدرس ایمیل ممکن است دردسر ساز باشد به طوری که در سایت های کاریابی ثبت نام آسان ترجیح همه‌ی کاربران می باشد.

۲- ساخت رزومه ساز حرفه ای
امکان دارد کارجویی با ساخت رزومه آشنایی نداشته باشد، یک سایت کاریابی آنلاین باید امکان ساخت رزومه با کیفیت را ارائه دهد. 
۳-اطلاع رسانی فرصت‌های شغلی
از مزایای مهم سایت‌های کاریابی اطلاع رسانی به موقع  فرصت های شغلی برای کاربران است. به عبارتی هر زمانی کارفرمایی آگهی استخدامی که  متناسب با کارجویی در سامانه ثبت می‌کند به کارجو اطلاع رسانی  می شود.

۴-آشنایی با شرکت‌ها
از مزایای دیگر سایت‌های کاریابی کارجویان را با شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تخصصی آنها آشنا می‌کنند و اطلاعاتی در مورد آن شرکت و فرصت‌های استخدامی‌شان را در اختیارآنها قرار می‌دهد.


۵-اخبار و موضوعات کار و استخدام
اطلاع رسانی  در رابطه با مشاغل، توصیه‌های شغلی برای حل معضلات کار و استخدام، آشنا شدن با شرح وظایف مشاغل مختلف و در جریان اتفاقات بازار کار قرار گرفتن برای همه‌ی کسانی که در دنیای کار و استخدام فعالیت می‌کنند مهم است و گاهی می‌تواند به راستی تحولی در آینده‌ی ما ایجاد کند. سایت کاریابی باید علاوه بر خدماتی که ارائه می دهد کاربران را در جریان مسائل کار و استخدام قرار دهد حال کاربران چه کارفرما باشند و چه کارجو. 

۶-اپلیکیشن موبایل
وجود اپلیکیشن کاریابی مزیت بسیار بزرگی است که این امکان را به شما می‌دهد هر زمان و هرکجا که هستید به روز باشید و فرصت‌های استخدامی را از دست ندهید.
۷)پولی یا رایگان؟
آخرین نکته آنکه ممکن است برای شما سوال باشد که آیا باید برای خدمات کاریابی هزینه پرداخت کنید. ممکن است برای شما که به دنبال کار هستید مسائل اقتصادی مهم باشد. بنابراین در سایت‌های کاریابی باید خدمات اولیه برای کارجو به صورت رایگان ارائه شود و در مراحل بعدی ممکن است بعضی سرویس‌ها و خدمات هزینه‌ی اندکی در بر داشته باشد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,167
  • بازدید کلی : 3,155