loading...
استخدام
ملی کار بازدید : 23 دوشنبه 04 مرداد 1400 نظرات (0)

بانک اطلاعاتی کارجویان ملی کار

سامانه ملی کار در این مقاله قصد دارد شما را با بانک اطلاعاتی کارجویان و عدم اشتغال جوانان آشنا نمایید. بنابراین این مقاله را در دوبخش مجزا تقسیم بندی می کنیم تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

بخش اول: بانک اطلاعاتی کارجویان

امروزه همواره یکی از دغدغه های اصلی کارفرمان دسترسی به یک بانک اطلاعاتی جامع و دقیق از  کارجویانی هست که به دنبال شغل مناسب با زمینه تحصیلات می باشند.

در این سامانه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا یک بانک اطلاعاتی دقیق از کارجویان را تهیه و در اختیار کارفرمایان قرار دهیم البته مزیت این بانک اطلاعاتی برای کارجویان هم در این می باشد که می توانند رزومه خود را در بدون پرداخت هزینه در در دید کارفرمایان معتبر قرار بگیرید..

یک بانک اطلاعاتی استاندارد از کارجویان باید شامل مشخصات فردی و حداقل یک شماره تماس از کارجو باشد.

بخش دوم: بیکاری

جامعهٔ کارفرما هنگام به‌کارگیری و استخدام نیروی کار به گذشته کاری او به‌عنوان علامتی از کیفیت وی نگاه می‌کند. جامعهٔ کارفرما فرض را بر این قرار می‌دهد، کارگری که درگذشته مشاغل سطح پایینی را پذیرفته احتمالاً دارای کارایی و مهارت کافی برای انجام کارهای درخور مدرک تحصیلی خود نیست؛ مطالعات تجربی نشان می‌دهند که ناکامی‌های دوره گذشته در بازار کار می‌تواند اثر منفی قابل‌لمسی در موفقیت فرد در آینده شغلی او در این بازار داشته باشد. این اثر منفی می‌تواند به دلیل پذیرش یک شغل نامناسب ازنظر میزان مهارت حرفه‌ای و تحصیلی فرد با سطح مهارت موردنیاز یک شغل پذیرفته‌شده ("هرچند موقتی") از سوی فرد باشد. به این معنی که فرد ممکن است درگذشتهٔ حرفه‌ای خودش، به‌عنوان‌مثال به دلیل بیکاری، به‌طور موقت تن به پذیرش مشاغلی بدهد که این فرد ازنظر تحصیل یا میزان مهارتی که دارد برای آن شغل، در وضعیت مهارت یا تحصیل بیش از میزان لازم (بیش‌ازحد ماهر) قرار داشته باشد که این پدیده یک علامت منفی برای یافتن یک شغل مناسب در بازار کار دانسته می‌شوند، در نتیجه اگر داوطلبِ به‌دست آوردنِ یک فرصت شغلی، درگذشته بنا به دلایلی تن به مشاغل نامناسب ازنظر تحصیلی‌اش داده باشد، احتمال اینکه در آینده بتواند از کامیابی بالایی در بازار کار برخوردار شود، ضعیف است.

در برخی از كشورها افراد زیادی برای پیدا کردن کار از محل زندگی خود مهاجرت می کنند و به کلان شهرها و شهرستان‌های دیگر سفر می کنند. دلیل اصلی این امر فقدان مشاغل پایدار در روستاها و شهرهای کوچک می باشد. بنابراین چنانچه اشتغال‌زائی در روستاها و شهرستان ها افزایش یابد و کسب و کارهای روستایی رونق پیدا کند، تا حد بسیار زیادی از رشد بیکاری و میزان مهاجرت افراد به کلان‌شهرها کاسته می شود.

در این ر استا می توانید با نام نویسی در سامانه ملی کار بدون مهاجرت به کلانشهرها شغل مورد نظر خود را در شهر خود پیدا نمایید لازم به ذکر است که خدمات رایگان کاریابی در سامانه ملی کار شامل کلیه شهرهای کشور بوده و کارجویان جهت استفاده از خدمات این کاریابی هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی نمایند.

با تشکر

ملی کار بازدید : 28 دوشنبه 04 مرداد 1400 نظرات (0)

استخدام رایگان

استخدام رایگان از دیگر خدمات بارز سامانه ملی کار می باشد که جهت دسترسی آسان کارجویان به شغل مناسب با مهارت و زمینه تحصیلات راه اندازی شده است.

در این سامانه کارجویان می توانند با نام نویسی رایگان در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند، البته لازم به ذکر هست که در پر کردن رزومه فیلدهای مورد نیاز را به طور دقبیق پر کرده و از ارائه اطلاعات گمراه کننده و نادرست جدا خودداری نمایید.

همچنین این سامانه در اقدامی خدمات کم نظیر خود را در سطح کشور گسترش داده است و می توانید از کلیه شهرهای کشور به عنوان کارجو و کارفرما در این سامانه نام نویسی نمایید.

کارفرمایان نیز می توانند با نام نویسی در این سامانه کارجویان مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن جذب نمایند.

این سامانه همچنین دارای بانک اطلاعاتی دقیقی از کارجویانی می باشد که در زمینه های شغلی دارای مهارت و تجربه کافی بوده و کارفرمایان می توانند در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را از بین کارجویان جذب نمایند.

چندین نکته مهم در هنگام نام نویسی در سامانه ملی کار که قابل ذکر هستند عبارتند از:

1- نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.

2- فیلدهای ضروری را به طور کامل پر کرده و از ارائه اطلاعات نادرست جدا خودداری نمایید.

3- سعی کنید شماره تماس ذکر شده در رزومه را همراه خود داشته باشید تا در صورت بر قراری تماس کارجو و یا کارفرما بتواند به شما دسترسی داشته باشد.

4- اگر در چندین شغل متفاوت دارای مهارت و تجربه هستید در قسمت عناوین شغلی به طور دقیق عناوین شغلی را پر نمایید.

5- در انتها رزومه های شما در عرض کمتر از 48 ساعت و بعد از بررسی کارشناسان این سامانه و در صورت صحیح بودن اطلاعات مورد تایید واقع می شود.

همانطور که در مقالات قبلی به وفور ذکر کردیم در سامانه ملی کار  هیچ گونه هزینه ای از کارجویان در یافت نمی شود و کلیه خدمات نام نویسی، استفاده از پنل کاربری، تهیه رزومه استاندارد و معتبر برای کارجویان رایگان می باشد.

همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت 9صبح تا 5 عصر با مشاوران و کارشناسان خبره این سامانه در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را در این زمینه کسب نمایید.

با تشکر سامانه ملی کار

ملی کار بازدید : 27 چهارشنبه 19 خرداد 1400 نظرات (0)

کاریابی رایگان

در این مقاله قصد داریم شما را با یک کاریابی رایگان کشوری آشنا نماییم که جهت ارائه خدمات به کارجویان در راستای پیدا کردن شغل مورد نظر هیچ گونه هزینه ای از آنها دریافت نمی کند.

این سامانه خدمات کم نظیر خود را محدود به شهرهای بزرگ نکرده و در جهت استفاده هم وطنان از این خدمات کم نظیر حیطه کاری خود را در سطح کشور گسترش داده است.

همانطور که در مقالات قبل به وفور اشاره کردیم سامانه ملی کار یک اریابی رایگان کشوری می باشد که به دلیل ارتباط مستقیم کارفرما با کارجو روند استخدام کارجو و جذب نیرو توسط کافرما به طور چشم گیری کاهش می باشد.

به طور حتم اگر به عنوان یک فارغ التحصیل دانشگاهی به دنبال شغل مورد نظر هستید، می توانید با نام نویسی در سامانه ملی کار در کمترین زمان ممکن شغل مورد نظر خود را پیدا نمایید.

این کاریابی در اقدامی امکان مشاهده آگهی های استخدامی توسط کارجویان را نیز به طور رایگان در اختیار آنها قرار داده است تا بتوانند شغل مورد نظر خود را برحسب سلیقه و مهارت خود انتخاب نمایند.

بدون شک داشتن مهارت در اشتغال یک فرد نقش مهم و به سزایی دارد و در اولین قدم و کنار تحصیلات دانشگاهی پیشنهاد می شود که مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید.

اگر مهارت لازم برای ورود به بازار کار را ندارید می توانید مدتی را در یک شرکت معتبر به عنوان کارآموز مشغول به کار شوید تا در با نیاز بازار آشنایی کامل را داشته باشید.

از آنجایی که پیدا کردن یک شرکت معتبر جهت گذراندن دوره کارآموزی میان هزاران شرکت کار چندان آسانی نیست و برخی از شرکت ها به دلیل نداشتن نیروی متخصص نه تنها باعث افزایش مهارت شما نمی شوند بلکه با ارائه اطلاعات اشتباه شاید عملکرد شما را پایین بیاورند.

بنابراین اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید تا مهارت خود را افزایش دهید و با نیاز بازار آشنایی داشته باشید پیشنهاد می شود در سامانه ملی کار به عنوان کارآموز نام نویسی نمایید.

از دیگر اقدامات این سامانه می توان به دسترسی سریع و آسان به رزومه کارجوها اشاره کرد و بدون شک در نیروی ماهر هر شرکت بهترین و بزرگترین سرمایه های آن می باشد.

در زیر به چند نمونه از ویزگی های سامانه ملی کار کهک باعث تمایز آن با سایر کاریابی ها شده است می پردازیم.

یکی از بزرگترین و مهمترین ویژگی های بارز این سامانه پپشتیبانی همه روزه حتی در ایام تعطیلات می باشد.

از دیگر ویژگی های این سامانه می توان به دسترسی سریع و آسان به رزومه کارجویان و هم چنین آگهی های کارفرمایان اشاره کرد.

رایگان بودن خدمات ارائه شده برای کارجویان باعث استقبال بهتر کارجویان از این سامانه شده است و خوشبختانه کارجویان بیشتری از طریق این سامانه موفق به پیدا کردن شغل مورد نظر شده اند.

سامانه ملی کار یک سامانه کشوری می باشد که دارای مجوز از مراجع مربوطه می باشد و کلیه امورات مربوط به کاریابی برای کارجویان و معرفی نیرو برای کارفرمایان با شفافیت کامل انجام می شود.

تهیه رزومه استاندارد به طور رایگان از خدمات نوین این سامانه می باشد چرا که امروزه اکثر سایت ها جهت ساخت رزومه آنلاین از کارجویان هزینه دریافت می کنند، خوشبختانه سامانه ملی کار هیچ هزینه ای جهت تهیه و انتشار رزومه کارجویان هیچ هزینه ای از کارجویان دریافت نمی کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم جهت استفاده از سامانه ملی کار را کسب نمایید.

ملی کار بازدید : 55 یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

کاریابی رایگان

اگر یکی از خوانندگان مقالات ما باشید بدون شک با انواع کاریابی و اهداف آن به حد زیادی آشنایی کامل را پیدا کردید و در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین کاریابی کشوری که به طور  رایگان خدمات خود را در اختیار کارجویان قرا می دهد آشنا نماییم.

در وهله ی اول باید به این نکته اشاره کنیم که یک کاریابی رایگان باید خدمات کاریابی خود را به طور رایگان در اختیار کارجویان قرار دهد و هیچ گونه هزینه ای از این بابت از کارجویان دریافت نکند.

البته قابل ذکر هست که این سامانه علاوه بر علاوه بر ارائه خدمات رایگان برای کارجویان، امکاناتی بی نظیری هم چون رزومه ساز آنلاین، امکان ویراش و پرینت کرفتن از اطلاعات، ارائه پنل کاربری منحصر به فرد و همچنین مشاهده آگهی های استخدامی و امکان جست و جو در انواع آگهی های شغلی از دیگر امکانات رایگان این سامانه می باشد.

هدف سامانه ملی کار از بدو تاسیس ارائه خدمات کاریابی به طور رایگان برای کارجویان بوده به طوری که بدون پرداخت هزینه و در کمترین زمان بتوانند شغل مورد نظر خود را پیدا نمایند.

این سامانه به لطف خدا و اعتماد مردم توانسته است در کمترین زمان ممکن زمینه اشتغغال بیش از هزاران کارجو را فراهم آورد که همه ی کارجویان نام نویسی کرده در این سامانه بدون شک در زمینه تحصیلی مرتبط مشغول به کار شده اند و این به تنهایی می تواند یک موفقیت برای این سامانه باشد.

سامانه ملی کار این نوید را به شما می دهد که اگر به دنبال یک شغل مناسب با زمینه تحصیلی یا مهارت های خود هستید در اسرع وقت در سامانه ملی کار نام نویسی نمایید.

کاریابی رایگان تنها یکی از خدمات این سامانه می باشد که در اختیار کارفرمایان و کارجویان قرار داده است و امیدوار هست که در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را جذب نمایید.

با تشکر

ملی کار بازدید : 52 شنبه 11 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

رزومه چیست؟

اگر به تازگی از دانشگاه فراغغ التحصیل شده باشید یا  از کار فعلی خود استعفا داده اید و به دنبال شغل مورد نظر در شرکت های مشابه هستید بدون شک در اولین مراجعه کارفرما از شما رزومه کاری می خواهد.

اگر هنگام مراجعه به شرکت مورد نظر رزومه خود را همراه داشته باشید به احتمال زیاد روند استخدام خود را تسریع خواهید بخشید و لی اگر رزومه نداشته باشید شاید کارفرما از استخدام شما اجتناب نماید.

شاید سوالی که در این راستا ذهن شما را مشغول کند عدم شناخت و آگاهی با رزومه باشد و از خود بپرسید که رزومه چیست و چگونه می توان رزومه استانداردی تهیه نمود که بتوان آن را برای همه شرکت ها ارائه داد.

به طور کلی رزومه عبارت است فیلد کاری فرد مورد نظر که شامل نام و نام خانوادگی، سن،میزان تحصیلات، جنسیت، وضعیت تاهل،سابقه کاری، شرکت هایی که تا به امروز با آنها همکاری داشتیدو... می باشد.

رزومه ها معمولا به دوصورت دستی و الکترونیکی می باشند ولی باید این نکته را یادآوری کرد که امروزه رزومه های دستی عملا کاربردی ندارند و همه کارفرماها تمایل دارند رزومه ها رت به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

نکته قابل توجه دیگر در این راستا نحوه ساخت رزومه می باشد چرا که یک رزومه استاندارد باید در یک کچارچوپ کلی تعریف شود و فیلد های مشخص را باید به دقت پر نمایید.

امروزه سایت های زیادی اقدام به ساخت رزومه می نمایند ولی پیدا کردن یک سایت معتبر در این راستا در بین هزاران سایت کار چندان آسانی به نظر نمی رسد.

به همین جهت سعی کنید به یک سایت معتبر در این راستا مراجعه نمایید که بتواند رزومه مورد نیاز شما را در اسرع وقت تهیه و در اختیار کارفرمایان قرار دهد.

خوشبختانه سامانه ملی کار یکی از سایت های معتبر در این زمینه می باشد که رزومه مورد نیاز شما را مطابق با استاندارد های لازم بر یک رزومه تهیه و آن را به طور رایگان در اختیار شما و کار  فرمایان قرار می دهد.

در این سامانه می توانید به طور رایگان رزومه خود را مطابق با علایق و مهارت های خود تهیه نمایید و بدون پرداخت هزینه آن را در اختیار کارفرمایان قرار دهید.

خوبی استفاده از رزومه ساز سامانه ملی کار وجود کارفرمایان معتبر در این سایت می باشند که به دقت رزومه شما را مطالعه کرده و در اسرع وقت و در صورت نیاز با شما تماس برقرار می نمایند.

با تشکر

ملی کار بازدید : 41 سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

استخدام رایگان

استخدام رایگان سراسری شاید یکی از آگهی هایی باشد که در بنرهای تبلیغاتی به وفور دیده باشید. اما آنچه در این زمینه مهم و ازرشمند می باشد ثبت این آگهی در بستری است که مخاطب آن تنها کارجویان است.

امروزه موضوع اشتغال یکی از موضوعات مهم در کشور ما می باشد. در یک سال اخیر نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار ها تحت تاثیر قرار گرفته اند. در شرایط کنونی که همه مشاغل به دورکاری روی آورده اند کارفرمایان برای جذب نیروی کار مورد نظر با مشکل مواجهه هستند. روش های سنتی کاریابی و جذب نیرو امروزه دیگر کارایی ندارد.  

یکی از مزیت های سایت های استخدامی و کاریابی این است که شما می توانید با فیلترگذاری مناسب به راحتی و با سرعت بالا آگهی های موجود در زمینه کاری خود را پیدا کرده و با چند کلیک ساده با شرکت و کارفرمایان مورد نظر ارتباط برقرار کنید .

هم چنین بسیاری ار افراد جویای کار رزومه خود را به درستی تنظیم کرده اند، تمامی مهارت ها و توانایی های خود را در رزومه خود ثبت کرده اند اما نمیدانند این رزومه را چگونه در دسترس انواع کارفرمایان قرار دهند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

دسترسی به بانک رزومه کارجویان برای کارفرمایان بسیار کاربردی است. یکی از دغدغه های کارفرمایان دسترسی به انواع رزومه ها و مشاهده رزومه کارجویان هست. که خوشبختانه این سامانه این امکان را برای کارفرمایان عزیز فراهم کرده است.

در این سامانه کارجویان در ابتدا به صورت رایگان ثبت نام میکنند سپس رزومه خود را تکمیل میکنند. کارجویان میتوانند مهارت های ثبت کنند. سوابق کاری خود را وارد کنند. شرایط مورد نظر خود برای شغل مورد نظر خود را ثبت کنند. این رزومه توسط کارفرمایان قابل رویت هست.

سایت امکانات خوبی برای کارجویان متخصص و کارفرمایان فراهم آورده است و به جرات می توان گفت یکی از بهترین سایت های کاریابی آنلاین برای متخصصین محسوب می‌شود. و برای عموم کارجویان قابل استفاده است.

 

ملی کار بازدید : 21 شنبه 28 فروردین 1400 نظرات (0)

بانک اطلاعاتی کارجویان در تهران

شاید اولین سوالی که از خود بپرسید این باشد که بانک اطلاعاتی کارجو  چیست و چه کاربردی دارد؟

باید گفت که یک بانک اطلاعاتی از کارجو شامل تعداد زیادی از طزومه کارجویان می باشد و می تواند نقش مهمی در استخدام کارجویان داشته باشد.

در واقع می توان گفت کارجویان با پر کردن رزومه خود و قرار دادن آن در در دید کارفرماین روند استخدام خود را به طور چشم گیری افزایش می دهند.

در این راستا لازم به ذکر است که کارجویان در پپر کردن رزومه خود نهایت دقت و وسواس را به کار گیرند تا بخش های مورد نیاز را به طور کامل پر نمایند و ازا ارائه هر گونه اطلاعات گمراه کنننده و نادرست جدا خودداری نمایند.

کارفرمایان می توانند نیروی های مورد نیاز خود را از بین تعداد کثیری از رزومه های موجود مشاهده نمایند و کارجوی مورد نیاز خود را بر اساس شرایط تعیین شده خود استخدام نمایند.

در این شرایط روند مصاحبه کارجویان توسط کارفرمایان به طور چشم گیری کاهش می یابد چرا که کارفرمایان با برخی از توانایی ها و مهارت های کارجویان آشنایی اولیه پیدا می کنند.

اگر به دنبال یک بانک اطلاعاتی استاندارد از رزومه کارجویان هستید پپیشنهاد می شود به یک سایت معتبر در این زمینه مراجعه نمایید.

سامانه ملی کار یکی از سامانه های معتبر در این زمینه می باشد که خوشبختانه توانسته است زمینه اشتغال بسیاری از افراد جویای کار را در مدت زمان کمتری فراهم سازد.

این سامانه خدمات کم نظیرخود را محدود به شهرهای بزرگ نکرده است و هم وطنان می توانند از کلیه شهرهای کشورمان در این سامانه به طور رایگان نام نویسی کنند و رزومه خود را با شرایط تعیین شده خویش تهیه نمایند.
رزومه های ساخته شده در بانک اطلاعاتی کارجویان در سامانه ملی کار به طور معمول در کمتر از 48 ساعت توسط کارشناسان تایید می شود.

با تشکر

ملی کار بازدید : 26 یکشنبه 22 فروردین 1400 نظرات (0)

کاریابی

کاریابی به بقین جزء کلماتی هست که در سطح شهرها به خصوص شهرهای بزرگ به چشم می خورد.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که کاریابی چطور می تواند شغل موردن نظر شما را بنا به خواسته و علایق شما فراهم سازد.

چطور می تواند یک کاریابی با عده کثیری از کارجویان و کارفرمایان در ارتباط باشد و هر شغلی با هر هر شرایطی بتواند برای شما مهیا سازد.

در ابتدا کاریابی معتبر مکانی هست که دارای مجوز از نهادهای مربوطه بوده و ارتباط مستقیمی با کارفرمایان و کارجویان دارد و می تواند ارتباط مستقیمی بین کارجو و کارفرما فراهم سازد.

اگر کاریابی مورد مراجعه شما بتواند یک رزومه خوب برای شما تهیه کند بدون شک روند استخدامی شما را تسریع بخشیده است.

کاریابی می تواند شغل مورد نظر شما را بنا به نیاز شما در اسرع وقت فراهم آورد به شرطی که دارای تعداد کثیری از رزومه کارجویان و کارفرمایان را داشته باشد.

پیشنهاد می شود به کاریابی مراجعه کنید که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه بوده و سابقه درخشانی در این زمینه داشته باشد.

داشتن یک سایت کاریابی مجازی و ارائه خدمات در سطح کشور می تواند نشان دهنده معتبر بودن کاریابی مورد نظر باشد چرا که محدود کاریابی را می توان یافت که بتواند خدمات کاریابی و اتسخدامی را در سطح کشور ارائه نماید.

بدون شک داشتن ارائه خدمات در سطح کشور باعث می شود تا همه هم وطنان از خدمات کم نظیر کاریابی ها به صورت مجازی و رایگان بهره ببرد و کارجویان به صورت رایگان بتوانند روزمه خود را به طور رایگان در اختیار کارفرمایان قرار دهند.

رزومه ساخته شده توسط کارجویان قابل ویرایش بوده و می توانند هر زمان که نیاز دانستند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

در آخر تسریع درا مور استخدامی و اشتغال جوانان توسط کاریابی ها می تواند یک نوید خوب برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و غیر دانشگاهی باشد.

ملی کار بازدید : 75 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

اهمیت کاریابی ها در اشتغال جوانان

از اهمیت کاریابی ها در اشتغال جوانان می توان به غیر حضوری و رایگان بودن کاریابی ها اشاره نمود، آری اگر برای پیدا کردن شغل موردن نظر به یکسایت یک کاریابی معتبر مارجعه کنید بدون شک برای ساخت و انتشار رزومه هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

یک کاریابی رایگان همانطور که از نامش پیداست در قبال معرفی شغل مورد نظر شما هیچ هزینه ای  از شما دریافت نمی کند و شما می توانید فقط با پرکردن اطلاعات مورد نظر در سایت و ساخت رزومه خود پپیام مهای مربوط به شغغل خود را پیدا کنید.

اکثر کارجویان متاسفانه آشنایی دقیقی با بازار کار و نحوه خود به کارفرمایان ندارند و در هیمن راستا پس از مدتی از پیدا کردن کار مرتبط در شغل مورد نظر مایوس ششده و به شغغل های غغیر مرتبط رو می آورند.

یک کاریابی راگان معتبر جهت پیشبرد اهداف خود باید در اولین قدم بتواند ارتباط مستقیی بین کارجو و کارفرما فراهم سازد تا بتواند پروسه استخدام و مصاحبه را به نحو چشمگیری کاهش دهد.

اشتغال بدون شرایط سنی و ... از دیگر امکانات سامانه ملی کار می باشد به طوری که با هر مدرک تحصیلی و سنی می تواندی رزومه خود را در این سامانه در دید کارفرمایان قرار دهید.

قابل ذکر است که شما با یک بار نام نویسی در این سامانه به طور دائم و رایگان از خدمات کاریابی ملی کار استفاده خواهید نمود و مشاوران و کارشناسان این سامانه آماده راهنمایی شما در این زمینه می باشد.

در آخر بهتر است اطلاعات و علایق خود را به طور واضخ و دقیق تر بیان کنید و از ارائه هر گونه اطلاعات اشتباه و گمراه کننده جدا خودداری نمایید تا هیچ مشکلی در فرآیند جذب شما نداشته باشید و همچنین کارفرمایان نیز با مطالعه دقیق خصوصیات اخلاقی با شما بیشتر آشنا شده و می توانید یک رابطه دوستانه در محیط کاری داشته باشید.

ملی کار بازدید : 28 شنبه 21 فروردین 1400 نظرات (0)

اهمیت کاریابی ها در اشتغال جوانان

از اهمیت کاریابی ها در اشتغال جوانان می توان به غیر حضوری و رایگان بودن کاریابی ها اشاره نمود، آری اگر برای پیدا کردن شغل موردن نظر به یکسایت یک کاریابی معتبر مارجعه کنید بدون شک برای ساخت و انتشار رزومه هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

یک کاریابی رایگان همانطور که از نامش پیداست در قبال معرفی شغل مورد نظر شما هیچ هزینه ای  از شما دریافت نمی کند و شما می توانید فقط با پرکردن اطلاعات مورد نظر در سایت و ساخت رزومه خود پپیام مهای مربوط به شغغل خود را پیدا کنید.

اکثر کارجویان متاسفانه آشنایی دقیقی با بازار کار و نحوه خود به کارفرمایان ندارند و در هیمن راستا پس از مدتی از پیدا کردن کار مرتبط در شغل مورد نظر مایوس ششده و به شغغل های غغیر مرتبط رو می آورند.

یک کاریابی راگان معتبر جهت پیشبرد اهداف خود باید در اولین قدم بتواند ارتباط مستقیی بین کارجو و کارفرما فراهم سازد تا بتواند پروسه استخدام و مصاحبه را به نحو چشمگیری کاهش دهد.

اشتغال بدون شرایط سنی و ... از دیگر امکانات سامانه ملی کار می باشد به طوری که با هر مدرک تحصیلی و سنی می تواندی رزومه خود را در این سامانه در دید کارفرمایان قرار دهید.

قابل ذکر است که شما با یک بار نام نویسی در این سامانه به طور دائم و رایگان از خدمات کاریابی ملی کار استفاده خواهید نمود و مشاوران و کارشناسان این سامانه آماده راهنمایی شما در این زمینه می باشد.

در آخر بهتر است اطلاعات و علایق خود را به طور واضخ و دقیق تر بیان کنید و از ارائه هر گونه اطلاعات اشتباه و گمراه کننده جدا خودداری نمایید تا هیچ مشکلی در فرآیند جذب شما نداشته باشید و همچنین کارفرمایان نیز با مطالعه دقیق خصوصیات اخلاقی با شما بیشتر آشنا شده و می توانید یک رابطه دوستانه در محیط کاری داشته باشید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 1,172
  • بازدید کلی : 3,160